Mountain View

PELAN TINDAKAN SSQS 2015 PKG DAERAH GUA MUSANG


Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua rakan PKG Gua Musang.
Disini dilampirkan pelan tindakan untuk perhatian dan tindakan segera GPB @ ICT sekolah-sekolah di PPD Gua Musang berkaitan dengan pengisian data SSQS 2015.




CADANGAN PELAN TINDAKAN PENGISIAN SSQS 2015 PKG DAERAH GUA MUSANG
Bil
Perkara
Tempoh Masa
Tindakan
1
Taklimat pengisian SSQS 2015 oleh Pegawai Teknologi Pendidikan di PKG Gua Musang
4 Ogos 2015
2.00 hingga 5.00petang
PKG GM dan semua GPB/ICT sekolah-sekolah PPD Gua Musang
2
Memuat turun dan mencetak borang responden serta nombor tiket daripada portal SSQS v3 BTPN Kelantan
www.btpnkel.edu.my
5 Ogos 2015
GPB/ICT
3
a. Memaklumkan kepada pentadbir sekolah berkenaan dengan pengisian SSQS 2015
b. Memaklumkan kepada responden yang terlibat iaitu pentadbir, guru dan murid
c. Mengedarkan borang responden kepada pentadbir, guru dan murid yang terlibat
6 Ogos 2015
GPB/ICT, pentadbir, GPM, guru dan murid
4
a. Pentadbir, guru dan murid yang terlibat mengisi  SSQS 2015 secara kendiri menggunakan nombor tiket yang diberi*
a. Mengutip borang responden yang telah siap diisi oleh guru dan murid yang terlibat dan disimpan dalam fail SSQS
9 hingga 20 Ogos 2015
GPB/ICT, pentadbir, GPM, guru dan murid
5
Pemantauan pengisian SSQS secara online oleh pihak BTPN Kelantan dan PKG Gua Musang
9 hingga 20 Ogos 2015
BTPN Kelantan / PKG Gua Musang
6
Peringatan mesra diberikan kepada sekolah-sekolah yang masih belum menyiapkan pengisian SSQS 2015
23 hingga 27 Ogos 2015
BTPN Kelantan / PKG Gua Musang
7
Pengisian SSQS 2015 semua sekolah-sekolah PPD Gua Musang selesai
27 Ogos 2015


* Bagi sekolah-sekolah yang menghadapi capaian internet yang perlahan dan peralatan ICT yang tidak sempurna, GPB/ICT sekolah tersebut boleh menggunakan premis PKG Gua Musang untuk tujuan pengisian  SSQS 2015 sebelum tarikh akhir 27 Ogos 2015.
Share on Google Plus

Tentang pkgguamusang

Diterbitkan oleh JTK PKGGM.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment